S velikim zadovoljstvom vas pozivamo da sudjelujete na Tourism Expo Sarajevo 2025, međunarodnom sajmu turizma koji će se održati u Sarajevu, u Centru Skenderija od 25. do 27. Septembra 2025. godine. Ovaj jedinstveni događaj, pod sloganom “Putovanje u budućnost”, okupit će vodeće aktere turističke industrije iz Bosne i Hercegovine, regije i svijeta, nudeći idealnu platformu za poslovno umrežavanje, promociju i razmjenu iskustava.
Sajmovi turizma nude priliku da gradovi, regije i države predstave svoje atrakcije, tradiciju i prirodne ljepote. Time se jača prepoznatljivost destinacije i potiče interes potencijalnih turista i investitora.
Sajmovi turizma služe kao odlična platforma za pronalaženje klijenata i partnera. Posebno su važni za mala preduzeća koja žele proširiti tržište ili steći međunarodnu prisutnost.
Osim direktnih prihoda od ulaznica i zakupnina, sajmovi privlače posjetitelje koji troše u hotelima, restoranima i trgovinama, čime se jača lokalna ekonomija i zapošljavanje.
Sajmovi su mjesto gdje se predstavljaju aplikacije, digitalna rješenja i pametne usluge. Te inovacije pomažu akterima da moderniziraju poslovanje i ostanu konkurentni.
Na sajmovima se povezuju turističke agencije, hoteli, aviokompanije i drugi akteri. Ova interakcija otvara prostor za suradnju, razmjenu ideja i kreiranje zajedničkih ponuda i aranžmana.
Sajmovi ističu važnost ekološke svijesti i zaštite prirode. Prezentiraju se održive destinacije, eko-projekti i modeli odgovornog turizma koji poštuju lokalne zajednice i okoliš.
Međunarodni karakter sajmova pruža izlagačima priliku da predstave svoju ponudu svijetu. Tako se povećava prisutnost na globalnom tržištu i privlače posjetioci iz inozemstva.
Paneli, radionice i predavanja omogućavaju stručnjacima razmjenu mišljenja i informacija. Edukacija na sajmovima pomaže u praćenju trendova i podizanju kvaliteta usluga u turizmu.
Turističke destinacije koriste sajmove kako bi istakle ono po čemu se razlikuju – jedinstvene ponude, manifestacije ili prirodne posebnosti, čime osvajaju pažnju globalnog tržišta.
Učešće na sajmu pomaže destinacijama i firmama da ojačaju brend. Profesionalan nastup i vizuelni identitet ostavljaju snažan utisak na posjetioce i partnere.